În conformitate cu prevederile punctului 3 din Anexa nr.1 a Hotărârii de Guvern nr.841/1995 privind procedura de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare, vă facem cunoscut că Direcția Națională de Probațiune dispune de active fixe și obiecte de inventar, care fac obiectul transferului fără plată către alte instituții publice conform anexelor nr.1 și 2 la prezenta adresă.
Bunurile aprobate pentru disponibilizare pot fi vizionate în perioada 30.08.2024 – 30.09.2024 la sediile menționate în anexele nr.1 și 2.
Detaliile suplimentare pot fi solicitate de la Serviciile de Probațiune care disponibilizează bunurile menționate în anexele nr.1 și 2.
În cazul în care bunurile menționate prezintă interes pentru instituția dumneavoastră, vă rugăm să ne transmiteți solicitările până la data de 30.09.2024 pe adresa de e-mail: dp@just.ro sau pe adresele de e-mail ale Serviciilor de Probațiune teritoriale menționate în anexele nr.1 și 2 atașate la prezenta adresă.
Ministerul Justiției cu sediul în strada Apolodor, nr. 17, sector 5, București intenționează să achiziționeze un imobil cu destinația de birouri.
Valoarea estimată a imobilului este de 36.766.345,00 TVA inclus (7.353.269 € cu T.V.A).
Imobilul trebuie să îndeplinească cerințele generale de mai jos:
Să fie situat într-o zonă centrală sau semicentrală a Municipiului București;
Să aibă o suprafață minimă de 3.700 de m2 utili;
Să fie construit după anul 1978 şi să se încadreze în clasele de risc seismic Rs IV sau Rs III astfel cum sunt acestea definite la art. 1 alin.(1) lit. d) din Legea nr. 212/2022;
Să respecte cerințele minime regăsite în Caietul de sarcini, parte integrantă a documentației de atribuire;
Documentația de atribuire poate fi obținută accesând site-ul Ministerului Justiției (www.just.ro), secțiunea „Informații de interes public – achiziții publice” precum și printr-o solicitare scrisă depusă la registratura instituției sau transmisă prin poștă electronică la adresa achizitiipublice@just.ro.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 23.07.2024. Ofertele se vor depune la registratura instituției din strada Apolodor, nr.17, în plic sigilat, cu mențiunea „ a nu se deschide până la data de 23.07.2024 ora 15:00”.
Pentru alte informații suplimentare, persoanele fizice sau juridice interesate, se pot adresa în scris, la adresa e-mail achizitiipublice@just.ro.
În conformitate cu prevederile punctului 3 din Anexa nr.1 a Hotărârii de Guvern nr.841/1995 privind procedura de transmitere fără plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare, vă facem cunoscut că Direcția Națională de Probațiune dispune de active fixe, care fac obiectul transferului fără plată către alte instituții publice conform anexei nr.1 la prezenta adresă.
Menționăm că 3 autoturisme din cele propuse spre disponibilizare nu sunt în stare de funcționare, dar pot fi utilizate ca piese de schimb sau date alte întrebuințări. Bunurile aprobate pentru disponibilizare pot fi vizionate în perioada 11.04.2024 – 10.05.2024 la sediile menționate în anexa nr.1.
Detaliile suplimentare pot fi solicitate de la Serviciile de Probațiune care disponibilizează bunurile menționate în anexa nr.1.
În cazul în care bunurile menționate prezintă interes pentru instituția dumneavoastră, vă rugăm să ne transmiteți solicitările până la data de 09.05.2024 pe adresa de e-mail: dp@just.ro sau pe adresele de e-mail ale Serviciilor de Probațiune teritoriale menționate în anexa nr.1 atașate la prezenta adresă.
Sistemul de probațiune din România, ca serviciu public, promovează pedepsele și măsurile neprivative de libertate în vederea reducerii costurilor executării sancțiunilor și măsurilor penale prin diminuarea populației din unitățile penitenciare, valorificarea potențialului uman și socioeconomic al persoanelor sancționate și menținerea siguranței în comunitate.
În cursul anului 2022 Direcția Națională de Probațiune a continuat demersurile și a înregistrat progrese vizibile în îndeplinirea unor măsuri specifice domeniului probațiunii, stabilite prin Calendarul de măsuri 2018-2024 pentru soluționarea supraaglomerării carcerale și a condițiilor de detenție, în executarea hotărârii pilot Rezmiveş și alții împotriva României, pronunțată de CEDO la 25 aprilie 2017, conform memorandumului adoptat de Guvernul României, dintre care:
consolidarea statutului personalului de probațiune,
creșterea resursei umane din cadrul sistemului,
eficientizarea activităților specifice.
Astfel, retrospectiva anului 2022 se evidențiază a fi una activă și pozitivă pentru dezvoltarea sistemului de probațiune, activitățile întreprinse și rezultatele descrise în raportul de activitate fiind de natură să confirme acest aspect.
Vă informăm că din data 28.11.2022, Serviciul de Probațiune Mehedinți își desfășoară activitatea într-un nou sediu, aflat pe bulevardul Tudor Vladimirescu, nr.101, Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinți.
Datele de contact ale Serviciului de Probațiune Mehedinți:
Iar începând cu data de 01.02.2023, Serviciul de Probațiune Giurgiu își va desfășura activitatea într-un sediu nou, situat în municipiul Giurgiu, str. Piața Unirii, nr. 19, județul Giurgiu.
Puncte de reper pentru noul sediu: vis-a-vis de fosta clădire METEOR, la o distanță de aproximativ 150 m față de Turnul Ceasornicului, situat în centrul mun. Giurgiu.
Datele de contact ale Serviciului de Probaţiune Giurgiu:
Serviciul de Probațiune Prahova în colaborare cu Inspectoratul Județean de Poliție Prahova (Serviciul Rutier și Compartimentul de Analiză și Prevenire a Criminalității), dar și cu Automobil Clubul Român -sucursala Prahova și Centrul de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Prahova, au derulat, în perioada aprilie- mai 2022, activități specifice programului “Prevenirea infracțiunilor contra siguranței pe drumurile publice-În siguranță la volan! Stop accidentelor!”
Programul este destinat persoanelor aflate în evidența Serviciului de Probațiune Prahova, fie ca urmare a săvârșirii unei infracțiuni la regimul circulației pe drumurile publice, fie pentru alte tipuri de infracțiuni.
Riscul pe care acest grup îl prezintă pentru siguranța pe drumurile publice rezultă, pe de o parte, din faptul că aceste persoane posedă permis de conducere, iar pe de altă parte din existența unor probleme legate de consumul de alcool sau un stil de viață dezorganizat. Astfel, în perioada 05.05.2022-26.05.2022, un număr de 30 persoane cu vârste între 21-61 ani, condamnate pentru conducerea unui vehicul fără permis de conducere, dar și pentru alte infracțiuni rutiere (refuz de prelevare mostre biologice, conducere sub influența alcoolului, părăsirea locului accidentului, ucidere din culpă) au fost incluse în modulul de baza al acestui program. Activitatea s-a desfășurat, la sediul Serviciului de Probațiune Prahova din Municipiul Ploiești, str.Ana Ipătescu nr.1.
Pe parcursul derulării sesiunilor programului, beneficiarii au realizat că respectarea legislației rutiere are ca rezultat nu doar evitarea agravării situației lor juridice și aplicării de noi sancțiuni, ci mai ales creșterea gradului de siguranță rutieră pentru ei și pentru ceilalți participanți la trafic. În acest context, au fost proiectate filmări ale unor situații de risc rutier, care au avut un impact deosebit si care au constituit un prilej de reflecție asupra modului în care condusul sub influența alcoolului sau fără a deține permis de conducere, nerespectarea regulilor de circulație privind viteza legală de deplasare, distanța între vehicule , depășirea neregulamentară afectează capacitatea decizională și riscurile la care se expun pe ei înșiși, dar și pe ceilalți participanți la trafic. Un impact semnificativ a avut și activitatea în care beneficiarii au avut posibilitatea de a experimenta modul în care consumul de alcool/droguri, pe timp de zi sau pe timp de noapte, afectează văzul, echilibrul, concentrarea, cu ajutorul ochelarilor care simulează starea de ebrietate sau consumul de substanțe ilegale. Persoanele au parcurs un traseu tip poligon care imita, la scara redusă, multitudinea solicitărilor din trafic, realizând dificultățile pe care le-ar întâlni în realitate, dacă ar conduce sub influența alcoolului sau drogurilor. Această activitate a fost posibilă prin amabilitatea partenerilor de la Centrul de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Prahova. O noutate a constituit-o și prezența în cadrul sesiunii nr.3 a programului, a unui laborator mobil de educație rutieră, o autospecială din dotarea Inspectoratului Județean de Poliție Prahova- Serviciului Rutier, cu dotări tehnice și expoziționale menită să suțină activitatea polițiștilor rutieri în campaniile pentru creșterea gradului de siguranță rutieră. La desfășurarea programului a participat și un reprezentant al Automobil Clubul Român sucursala Prahova, asociația automobiliștilor din țara noastră promovând conceptele moderne de siguranță și educație rutieră, împlicându-se în numeroase programe de siguranță rutieră la nivel national și international.
Activitățile desfăsurate în cadrul programului au avut ca rol și cresterea gradului de încredere a beneficiarilor fața de reprezentanții instituțiilor cu care au interacționat, fiecare dintre aceștia având posibilitatea de a adresa întrebări referitoare la aspecte importante din legislația penală și rutieră, testându-și astfel și propriul nivel de cunoastere a legii.
Activitatea face parte dintr-o inițiativă realizată la nivel national, prin care Direcția Națională de Probațiune, Inspectoratul General al Poliției Rămâne, respectiv Direcția Rutieră și Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității, prin structurile teritoriale, serviciile de probațiune, serviciile rutiere și compartimentele de analiză și prevenire a criminalității, împreună cu alti actori sociali identificati pe plan local, iși unesc forțele și își folosesc competențele împreună, dezvoltând programe de reintegrare socială pentru crearea unei educații rutiere în comunitate și creșterea gradului de siguranță în trafic.
Vă informăm că Serviciul de Probațiune Constanţa își va desfășura activitatea într-un sediu nou începând cu data de 01.02.2022. Noul sediu este situat în municipiul Constanţa, B-dul Mamaia nr.196, județul Constanţa.
Până în prezent, Serviciul de Probaţiune Constanţa și-a desfăşurat activitatea în incinta Tribunalului Constanţa, strada Traian nr.31.
Menționăm că în perioada 25.01- 28.01.2022 activitatea cu publicul a Serviciului de Probaţiune Constanţa va fi suspendată pentru realizarea demersurilor necesare relocării.
Puncte de reper ale noului sediu:
– intersecţia Bd. Mamaia cu str. Ion Borcea
– cca. 300 m față de Delfinariul Constanţa;
– cca. 100 m față de Regina Maria – Policlinica ,,Delfinariu”;
– cca. 50 m față de staţia de autobuz 5-40
Datele de contact ale Serviciului de Probaţiune Constanţa:
Acest website folosește module de tip "cookie". Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aveti posibilitatea de a va configura preferintele accesand butonul "Setări Cookie".
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Durată
Descriere
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.